Fyllt til randen. Nesten.

Jeg er nesten fyllt til randen av inntrykk. De siste 24 timene har inneholdt så mye positivt at jeg nesten er målløs. Nesten. I går hentet vi bilen etter en liten tur på verksted- ENDELIG sommerklar. OG vi hentet min nye sykkel samt sykkel til svigerbror Fergus. Et produkt av en dugnad i leiligheten på Grønland. Vi holdt på til sent på kveld med bil og sykkelvask, citrussolventing og oljing- og hurra— jeg syklet til seminar i dag. Seminaret må jeg behandle i en egen post. Det kommer også poster om bil og sykkel. Akkurat nå skal jeg ta min fine sykkel for en liten spinn.

Fyllt til randen. Nesten.

Legg igjen en kommentar

