Den røde ballongen og Den hvite hesten (og andre fine filmer jeg vi se nå)

Paris på 50-tallet og voldsomme villhester- kan virkelig bli visuelt spennende!

Den røde ballongen og Den hvite hesten – Frankrike 1953 og 1956. Regi: Albert Lamorisse. Med: Pascal Lamorisse, Alain Emery

Les om filmen her.

Coraline- skrev jeg om da jeg hadde sett trailer. Nå er filmen her og jeg GLEDER MEG!

Coraline og den hemmelige dør (Coraline) – USA, 2009. Regi: Henry Selick. Med: Dakota Fanning, Teri Hatcher, Jennifer Saunders, Dawn French, Keith David, John Hodgman, Robert Bailey Jr., Ian McShane, Aankha Neal, George Selick.

Den røde ballongen og Den hvite hesten (og andre fine filmer jeg vi se nå)

Legg igjen en kommentar

