Ferie

I går var min siste dag på arbeidet før fire uker med ferie. Det er et par (kanskje mer ?)  ting som gjør denne sommeren litt anderledes enn andre somre jeg har hatt.

1. Bebien skal komme en gang i august- det vi si jeg skal faktisk ikke tilbake på jobb før i april neste år.

2. Jeg skal ha ferie alene, og jeg skal ingen steder.

Dette kommer nok til å resulterere i andre typer poster her enn vanlig, jeg har jo et HAV av tid til å skrive og tenke og prosessere. Kanskje det er å glede seg? Kanskje ikke?

I dag våknet jeg tidlig- har lyst til å få noe ut av dagen. Planlegger en tur på IKEA for å kjøpe noen småting, og så innom et bebisted og kjøpe balje og litt tøy til Egget.

Så kanskje en tur på stranden- men det kan bli vanskelig med parkering. Eller nei- der fikk jeg jammen én idé. La meg se hvordan jeg løser akkurat den floka.

Skulle ønske sommeren skulle deles med noen, men så er det (nesten) utenomjordiske hinder for det akkurat nå.

Håper på bedre humør!

Ferie

Legg igjen en kommentar

