Bursdagsrolig

Her har det gått mange dager siden sist, og mye har skjedd. Egget er ikke klekket- men vi har kommet lengre med noen av prosjektene.

W har hatt bursdag og vi hadde en rolig feiring på fredag med brønsj på Lorry, vandring i Oslosolen, isspising (3 scoops og tre toppinger på Deli) på dagen. Middagen spiste vi på Brasserie France på Egertorget. Et sted jeg absolutt vil anbefale- W hadde ishavsrøye og jeg entrecote med vanvittig godt tilbehør. Desserten var noe så utrolig fantastisk som en desserttralle. Ja, du leste riktig. En DESSERTTRALLE.

Jeg så ordet i menyen, men kunne ikke helt tro det var sant. Det er jo veldig eksotisk- OG GODT!

Hun som presenterte den for oss fikk arbeidet med å legge «litt av alt» på min enorme tallerken. Resultatet er her:

31072009639

Det du ser er:

Brownie, fransk kaffekake, minibananmuffin, sjokoladerabarbraogpasjonsfrukt mousse, hjemmelaget bringebæris, hjemmelaget sjokois, jordbær og div frukt lagt på likør.

JEG RULLET UT! Og mannen var ikke misfornøyd han heller.

Til tross for at det ikke ble fest, ble det en veldig hyggelig dag.

Bursdagsrolig

Legg igjen en kommentar

