Barseltrilling og snakk og tant og fjas

I dag har jeg vært på mitt tredje barseltreff. Veldig hyggelige damer og bebiser.  I forkant trodde jeg dette ikke var noe for meg, men jeg er visst ikke så dårlig på det allikevel. Eller jo. Jeg skravler dessverre hull i hodet på de andre, men jeg forsøker å temme meg. Uff. I dag var vi innom disse temaene:

– Bæsj

– Sex etter fødsel

– Fødsel

– Handling på internett

– Prevensjon etter fødsel.

Og listen blir lengre og lengre.

 

Disse bildene passer til min stemning i dag—- som begynte ALT FOR TIDLIG WILMA!

Men ikke noe en dobbel latte og en STOR bringbærbolle på Kaffebrenneriet ikke kunne redde.

 

 

 

 

 

Barseltrilling og snakk og tant og fjas

Legg igjen en kommentar

