Det er mat og mat og mat.

Jeg liker mat: jeg lager, jeg spiser og elsker mat.

I dag handler mye om mat for min del- jeg har rett og slett hatt en strålende matdag.

Deilig frokost, havregrøt med mango og melk.

Lunsjen besto av pannestekte brødskiver (stekt i kokosolje!!) med ovnsstekt kalkunpålegg og søtpaprikapåtoppen.

Müsli med melk og rosiner før trening.

Middag var Teryakilaks med sukkererter og ris.

Nå er det snart leggetid og jeg planlegger noe å spise. Havregrøt morgen og kveld.

Natta!

Det blir nok havregrøt

Det er mat og mat og mat.

Legg igjen en kommentar

